22 mars 2012

Vackert skräp

Så åkte pappan på jobb. Vi tassar omkring i pyjamas och jag försöker förebygga den där stresskänslan jag alltid får då jag ska iväg, med att packa färdigt. Vi kommer att åka då Theo ska sova sin andra dagsömn, alltså vid 15-tiden. Vanligtvis brukar jag ha 1-2 väskor med mig då vi åker. Och vanligtvis brukar jag komma hem med bilen full. Så blir det nog också den här gången, för jag ska ha med mammas symaskin, mina pelargoner som har övervintrat på landet, och antagligen åtminstone en loppiskasse.

IMG_9498

Igår vässte Max och jag pennor. Det blir ju ganska vackert skräp av det tycker jag. Gott doftar det dessutom! Får lust att gå i skolan av nyvässta pennor.

Nu ska det bli frukost i det här huset.

Ha en bra dag!

Kram, Lotta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...