14 februari 2013

Den hjärtligaste dagen på året?

Alla hjärtans dag, vändagen, valentindagen. Dagen då folk sätter en himla massa pengar på att köpa presenter till sina nära och kära för att visa hur mycket man älskar varandra. Jag själv har inte köpt en endaste en liten present och kommer väl knappast att göra det heller. Denna dag kommer att vara som alla andra dagar antar jag. Min kära make är på jobbet, så något speciellt firar vi inte heller. Kanske jag skickar ett mess till någon vän. Önskar en trevlig dag på facebook. Försöker vara glad och snäll med mina barn lite extra. (För en vän är det, och kommer i framtiden att vara en extra speciell dag då hon gifter sig idag) Jag är glad och tacksam över dom fina människor som finns i mitt liv alla dagar!

IMG_6348 IMG_6348

Åt en grapefrukt för ett tag sen och den hade ett så fint hjärta i sig :-)

Kärlek till er alla!

Hoppas ni idag (och alla andra dagar) har någon/några som ni älskar och som älskar er tillbaka.

Någon att dela sorg och glädje med.

Kärlek, Lotta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...