21 mars 2013

En vinterpromenad

Pappan åkte på jobb i morse.

Jag låg och drog mig i sängen en stund.

Plötsligt vaknade jag upp av ett krasch.

Theo hade lyckats riva ut två glasskålar ur skåpet.

Det var synd för dom var fina.

Men ingen skadade sig och jag fick köket dammsuget innan jag ens hade fått glasögonen på mig.

Sen har dagen bara flutit på, och Theo och jag tog en promenad medan Max var på jumppa.

För en gångs skull hade jag kameran med mig.

IMG_7540 IMG_7535IMG_7529 IMG_7525IMG_7521 IMG_7539

Jo, det är vackert.

Och nog finns ju vårtecknen där.

Fågelkvitter och hundbajslukt.

Men nu vill jag nog ha grönt och skönt och vår.

Kram, Lotta

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad vackra bilder! Och snart snart borde det ju nog bli vår tycker man

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...