30 april 2013

Glad valborg!

Eller glada vappen som vi säger här i svenskfinland! Vi valde att inte trotsa vädret, och stannar hemma idag. Det blir Fresita, knackorv och potatissallad. Och ett test på blomkålssallad till mig :-) Inte har vi några häftiga planer imorgon heller, om det är fint väder ska vi väl kanske grilla och fixa lite på gården. Ganska skönt egentligen att vara i det skedet av livet att det inte behöver vara så “häftigt”.. Man kan ju fira lite nu och då :-) Behöver ju inte vara någon speciell högtid.

IMG_8838

Ha en trevlig Valborg vad du än gör :-)

Kram, Lotta

7 kommentarer:

Linnéa sa...

Precis samma tänkte jag på:
vad skönt att inte jag måste festa halvt ihjäl mig nu när det är vappen.
Allt har sin tid, festa-ihjäl-sig-festandet också.:)
Linnéa

Anonym sa...

Hej! Ville bara tala om att det är en tjej som kopierat dina bilder rakt av. Och säljer grejer tack vare dom! Dåligt tycker jag!

Vecka - Vecka sa...

Anonym: Om du ser detta, så maila mig gärna på inspirationmblog@gmail.com och berätta mera!

Anonym sa...

Fixat :)

Vecka - Vecka sa...

Åh, snällt anonym :-) Men jag hade skrivit fel adress! inspirationmblogg@gmail.com ska det ju vara!!

Anonym sa...

Ja det var därför det inte funka:) skriver igen!

Vecka - Vecka sa...

Tusen tack! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...