16 februari 2014

Av och an till Ekenäs

Så var vi hemma igen efter ca ett dygn i Ekenäs. Mycket hade ändrat hos mor och far och vi hade det riktigt trevligt, även om jag alltid blir extra trött då jag åker bort hemifrån då man hinner stanna upp och andas lite och tröttheten kommer ikapp. Och så är det det här vädret. Suck.. Vi tog hur som helst en tur till Raseborgs slottsruiner igår, sen åt en god middag och försökte titta lite på Melodifestivalen medan barnen yrade omkring och hade lite svårt att somna. Som det alltid är första natten någonstans. Idag åkte vi och hälsade på Max gudföräldrar och hann in en snabb tur via Salo på utlovat loppisbesök. Det var meningen att vi skulle gå till Emmaus i Ekenäs igår, men tiden räckte inte till.. Det blev ett ark klisterbilder/barn, mer än så hann vi inte med och kanske lika bra det. Saker finns det nog alldeles tillräckligt av här hemma..

IMG_3553

Borgen stod kvar. Länge sen jag varit här.

IMG_3554  IMG_3555

Trasan hängde med under Theos halare. Det verkar vara omöjligt att åka någonstans utan den..

IMG_3550  IMG_3558

Vädret var grått och rått.

IMG_3564  IMG_3566

Jag måste bli bättre att stå framför kameran..

 IMG_3572  IMG_3573

Max vann morfar i memory.

IMG_3587  IMG_3590

Mycket fina grejer finns det här hos mor och far.

Så börjar vi förbereda oss för att avsluta den här veckan. Imorgon är jag ledig, har ännu inte riktigt vant mig vid det. Men väldigt skönt är det ju nog. Ha en skön söndagskväll!

Kram, Lotta

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Ni får väl ta ett likadant" bekväm framför kameran" projekt som vi har :)
Fast jag tycker du är fin och ser riktigt bekväm ut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...