09 juli 2015

Metro i Paris

Igår tog vi en sväng till Ikea, och där råkade vi faktiskt hitta en poster som vi tyckte skulle passa bra till den stora ramen i vardagsrummet. Denna är en nyhet och nu väntar vi ännu mera på att få åka till Paris nästa vår! För det ska vi minsann göra, då mina föräldrar igen en gång kommer att tillbringa flera månader i sin drömstad.

IMG_8048-001 IMG_8052IMG_8051

Idag regnar det ju faktiskt inte, så vi ska skynda oss ut nu för att försöka få de sista plankbitarna på plats på vägg 3/4. Ja, kanske kanske det t.o.m går att måla idag? Jag började ju morgonen med att måla sista varvet på en gul stol till  barnens rum, så varför inte  fortsätta då liksom.. Annars tycker jag att vi konstigt nog kommit ganska bra in i någon slags semestermood. Vi sover lite längre på morgnarna, lägger oss lite senare, äter frukost långsamt och länge och tar dagen lite som den kommer med passligt med inplanerat program. Några syjobb ligger och väntar på att bli gjorda, och jag måste fixa dom innan vi åker till Sverige nästa vecka, annars kan jag inte koppla av.. Men nu ska jag gå ut och se om det verkligen är soligt idag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...